مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:152022-12-24اقتصادي

افزایش سهم سی ان جی از سبد سوخت کشور


با هدف افزایش سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور، همکاری با شرکت های خودروسازی برای تولید خودروهای دوگانه سوز و ارتقا کیفیت آنها در انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کاظم نژاد امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و امضای 16 تفاهم نامه و قرارداد با شرکت های دانش بنیان گفت: طرح هایی که امروز رونمایی می شود همگی با بودجه های شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح هایی که امروز رونمایی می شود، شامل طرح گوگرد گیری از وکیوم باتوم است که مقدار گوگرد به یک دهم درصد کاهش پیدا می کند و هزینه آن 9 تا 15 دلار تخمین زده می شود.

کاظم نژاد اضافه کرد: دستگاه جداسازی روغن از پساب، دستگاه دیگری است که امروز رونمایی می شود و مقدار گوگرد موجود در پساب به زیر 10 پی پی ام کاهش پیدا می کند، دستگاه بعدی دستگاه انشعاب یاب و نشت یاب از خطوط لوله است.

یکی از مشکلات فعلی نشتی از خطوط لوله و انشعابات غیرمجاز است که این دستگاه در 3 نمونه ساخته شده است.

همچنین دستگاه پیگ هوشمند خطوط لوله است که یکی از تجهیزات اساسی است و تا پیش از این از پیگ هوشمند شرکت های خارجی استفاده می کردیم و امیدواریم تا 2 ماه آینده از آن رونمایی شود.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران عنوان کرد: دستگاه ضد هک و ضد نفوذ دستگاه دیگری است که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم سی ان جی از سبد سوخت کشور

افزایش سهم سی ان جی از سبد سوخت کشور