مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:302022-12-24بين الملل

حضور هیئت عالی رتبه امنیتی در استان دیالی عراق


وزارت دفاع عراق اعلام کرد که یک هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر روند بازاستقرار یگان های نظامی به استان دیالی رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، وزارت دفاع عراق اعلام کرد که یک هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر روند بازاستقرار یگان های نظامی به استان دیالی رفت.

بر اساس این گزارش، عبدالامیر رشید یار الله، رییس ستاد کل ارتش عراق و قیس خلف المحمداوی، معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به استان دیالی رفته اند.

این هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر بازاستقرار یگان های نظامی در دیالی وارد این استان شدند.

لازم به ذکر است که در حمله اخیر داعش به روستای البوبالی در حومه الخالص در شمال بعقوبه شماری جان باختند و برخی دیگر زخمی شدند.

داعش که از 17 خرداد ماه سال 1393 به عراق حمله و مدت اندکی توانسته بود بخش زیادی از این کشور را تصرف کند در آبان 1396 شکست خورد؛ اما از همان زمان هسته های خفته این گروه تروریستی همچنان در عراق و سوریه فعال است و هر از گاهی اقدام به تحرکات تروریستی می کنند.

کسانی که تحرکات داعش را در عراق یا شرق فرات در سوریه دنبال می کنند، این تصور برایشان ایجاد می شود که گویا داعش از بین نرفته است و در حال جنگ و مانور دادن در مناطق ثابتی است و اینکه پایگاه های لجستیکی و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیئت عالی رتبه امنیتی در استان دیالی عراق

حضور هیئت عالی رتبه امنیتی در استان دیالی عراق