مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:302022-12-24سياسي

اعزام 4 هزار دانشجو و دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: برنامه ریزی برای حضور 4 هزار دانشجو و دانش آموز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفته است.

- قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: برنامه ریزی برای حضور 4 هزار دانشجو و دانش آموز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رستمعلی رفیعی ظهر شنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: راهیان نور بزرگترین و تأثیرگذار ترین عملیات فرهنگی کشور در حوزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه قزوین همواره در اعزام زائران به جنوب کشور و سفر راهیان نور جزو استان های پیش رو در کشور بوده است، افزود: نمایش گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان زمینه خودسازی این نسل را فراهم می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: راهیان نور به دنبال یادآوری رشادت های نسل جوان و نوجوانی است که در دوره ای حساس و در سخت ترین شرایط ممکن برای حفظ تمامیت این خاک با جان و دل خود برای این خاک جنگیدند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز کشور مرهون همین رشادت ها است، تصریح کرد: در سال گذشته 5 هزار نفر از قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 4 هزار دانشجو و دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام 4 هزار دانشجو و دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور