مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:402022-12-24سياسي

پژوهشگاه های علوم انسانی-اسلامی تقسیم کار مشخصی داشته باشند


رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: با دستور کاری دقیق و تقسیم کار میان پژوهشگاه ها می توانیم به سمت ارتقا جایگاه علوم انسانی- اسلامی قدم برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله رشاد در اختتامیه سومین همایش علوم انسانی- اسلامی، پژوهش و فناوری که در تالار شهید سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و با تاکید بر ضرورت تقسیم کار در جریان تولید علوم انسانی- اسلامی گفت: با دستور کاری دقیق و تقسیم کار میان پژوهشگاه ها می توانیم به سمت ارتقا جایگاه علوم انسانی- اسلامی قدم برداریم.

همه ما سال هاست که مسأله علوم انسانی، اصلاح، ارتقا، آسیب، تولید، توسعه، ترویج و احیاناً کاربردی سازی این حوزه وسیع را در دستورکار داریم و رهبر خردمند و فرهمند و تیزهوش و آینده نگر نیز به این مسأله اهتمام دارند و مرتب در خلال رهنمودها و تدابیرشان به این موضوع می پردازند.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: عموم دستگاه ها خاصه دستگاه های حاضر در این محفل نیز به این مساله اهتمام دارند ولی یک سری مشکلاتی پیش روی ماست که چندان که باید کار به نحو مطلوب پیش نمی رود.

هنوز بعد از چند دهه که این مقوله مطرح است، درگیر مباحث ماقبل هستیم، یعنی هنوز از ضرورت این مسأله حرف می زنیم، از امکان این مسأله حرف می زنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه های علوم انسانی-اسلامی تقسیم کار مشخصی داشته باشند

پژوهشگاه های علوم انسانی-اسلامی تقسیم کار مشخصی داشته باشند