مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:452022-12-24دانش

مراسم تجلیل از غرفه و فناوری های نمایشگاه هفته پژوهش خراسان رضوی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از غرفه و فناوری های برتر بیست و سومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان در پارک علم و فناوری خراسان و با حضور دهقانی، - مراسم تجلیل از غرفه و فناوری های برتر بیست و سومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از غرفه و فناوری های برتر بیست و سومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان در پارک علم و فناوری خراسان و با حضور دهقانی، معاون استاندار خراسان رضوی و میرزایی، رییس پارک خراسان برگزار شد.

دهقانی در این مراسم اظهار کرد: برای من حضور در جمع شما مدیران و فناوران حوزه پژوهش بسیار ارزشمند است، امسال توانستیم در یک کار گروهی در کنارهم به شعار ما میتوانیم جامعه عمل بپوشانیم و انصافا نمایشگاه با کیفیتی خوب و متفاوت با دستاورد های قابل توجه رقم خورد.

معاون استاندار تصریح کرد: نمایشگاه هفته پژوهش می تواند نقطه آغاز باشد، ولی قطعا نقطه پایان نیست و هفته پژوهش را ما قله کار های پژوهشی در نظر می گیریم، لذا باید مسیر هفته پژوهش را همچنان پیش ببریم و ماهم درجهت رسیدن شما بزرگواران به اهدافتان همراهیتان میکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از غرفه و فناوری های نمایشگاه هفته پژوهش خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تجلیل از غرفه و فناوری های نمایشگاه هفته پژوهش خراسان رضوی برگزار شد