مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:002022-12-24فرهنگي

جشنواره «کاریکاتور» در پارس آباد برگزار می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره استانی «کاریکاتور» با محوریت آسیب های اجتماعی به میزبانی پارس آباد برگزار می شود.

- اردبیل- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت آسیب های اجتماعی به میزبانی پارس آباد برگزار می شود.

سعید نوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این جشنواره که فراخوان آن منتشر شده با اهداف امید و نشاط آفرینی، تقویت بنیان خانواده، کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت ارزش ها و باورهای دینی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی شرایط جشنواره را بیان کرد و گفت: آثار ارائه شده باید بدون قاب و پاسبورتو ارائه شود و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این برنده جایزه ای شده باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: آثار می تواند به صورت دیجیتال و یا دستی اجرا شده باشد و هر هنرمندی می تواند حداکثر سه اثر در جشنواره ارائه کند.

نوریان افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید اصل آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در پارس آباد، اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان ارائه کرده و پیگیری های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «کاریکاتور» در پارس آباد برگزار می شود

جشنواره «کاریکاتور» در پارس آباد برگزار می شود