مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:202022-12-24بين الملل

انتقاد معاون رییس جمهور آمریکا از نپرداختن رسانه ها به نقاط قوت وی


معاون رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای در آخرین روزهای سال 2022 رسانه ها را مورد حمله قرار داده و ادعا کرد آنها در پوشش دادن نقاط قوت او در طول دوران خدمتش در این سمت کوتاهی کرده اند.

- معاون رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای در آخرین روزهای سال 2022 رسانه ها را مورد حمله قرار داده و ادعا کرد آنها در پوشش دادن نقاط قوت او در طول دوران خدمتش در این سمت کوتاهی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، کامالا هریس، معاون رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با جاناتان کیپهارت، ستون نویس روزنامه واشنگتن پست که به تحسین از هریس پرداخته بود، گفت: چیزی که شما توانسته اید ببینید مبتنی بر چیزی است که (از سوی رسانه ها) پوشش داده شده است.

کامالا هریس به انتقاد از پوششی که رسانه ها از واکنش او در مخالفت با تصمیم چند وقت پیش یک قاضی آمریکایی در لغو حق سقط جنین برای زنان به عمل آوردند، پرداخته و اظهار کرد: چیزهایی هست که من به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا انجام داده ام و اینها به طور کامل نقاط قوت من به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا را نشان می دهند، اما آنگونه که دابز (عامل صدور حکم دادگاه عالی آمریکا در لغو حق آزادی سقط جنین) پوشش خبری دریافت کرد، من چنین پوششی را دریافت نکردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون رییس جمهور آمریکا از نپرداختن رسانه ها به نقاط قوت وی

انتقاد معاون رییس جمهور آمریکا از نپرداختن رسانه ها به نقاط قوت وی