مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:252022-12-24اقتصادي

اجرای پروژه عمرانی به ارزش یک هزار و 211 میلیارد تومان در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال در حوزه راهداری و کارهای عمرانی بیش از یک هزار و 211 میلیارد تومان کار عمرانی در استان اردبیل انجام شده است.

- کلیم اله وثوقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 6 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان اردبیل وجود دارد که پنج هزار کیلومتر آن راه روستایی است که ما نسبت به آسفالت، نگهداری و بهسازی آن تلاش مؤثری را انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: با تلاش پیمانکاران و کار عمرانی تعریف شده به ارزش یک هزار و 140 میلیارد تومان، عملیات نگهداری، روکش آسفالت و ارتقای ایمنی راه های استان انجام شده و 794 میلیارد تومان تاکنون کار اجرایی در حوزه راه های روستایی به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از پنج هزار کیلومتر راه روستایی، یک هزار و 120 کیلومتر آن آسفالت شده تا با هزینه 417 میلیارد تومان در این بخش بتوان به کارهای مهم و اساسی دست زد.

وثوقی مجموع کارهای عمرانی انجام شده حوزه راهداری را در سال جاری یک هزار و 211 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در راهداری زمستانی نیز 75 اکیپ راهداری با 300 دستگاه ماشین آلات و 400 نفر پرسنل در 23 نقطه حادثه خیز استان حاضر شده و به هموطنان ارائه خدمات می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه عمرانی به ارزش یک هزار و 211 میلیارد تومان در اردبیل

اجرای پروژه عمرانی به ارزش یک هزار و 211 میلیارد تومان در اردبیل