مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:252022-12-24سياسي

لزوم ورود سرمایه گذاری برای بازآفرینی شهری قدس


فرماندار قدس لزوم ورود سرمایه گذار برای بازآفرینی شهری قدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید گلی کانی ظهر شنبه در همایش باز آفرینی شهری نقش احیای بافت فرسوده در شهر قدس طی سخنانی گفت: حل مشکلات بازآفرینی شهری قدس نیازمند عزم همگانی است که باید با مطالعات دقیق و برنامه ریزی همه جانبه پیش رود.

فرماندار قدس اظهار داشت: نظام شهری شکل گرفته شهر قدس در گذشته از نظام مهندسی بهره مند نبود و مردم در کنار هم ساختمان هایی بنا کردند، که الگوی خاصی نداشت و در ضمن هیچ سرانه آموزشی فضای سبز و درمانی مطرح نبود اما امروزه باید برای سرانه های مورد نیاز شهر برنامه ریزی کرد و این مسئله را سیاست گذاری کنیم.

وی در ادامه به مسائل فرهنگی بافت های فرسوده اشاره کرد و افزود: اکثریت بافت های فرسوده تک واحدی یا دو واحدی بوده و نظام حقوقی آپارتمان نشینی شکل نگرفته بود و این مهم را در نظر داشته باشیم و به ابعاد فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم.

گلی کانی ادامه داد: یکی از بحث های مهم در احیای بافت های فرسوده اسناد مالکیت است که اراضی دولتی نیست و اوقاف است و از شرایط خاص خودش را دارد و یک بحث شرعی و قانونی است که باید در نظر داشته باشیم از یک سو امتیازاتی که برای تبدیل به احسن املاک است مورد استقبال شهروندان قرار نگرفته است و بروکراسی اداری اوقاف عدم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود سرمایه گذاری برای بازآفرینی شهری قدس

لزوم ورود سرمایه گذاری برای بازآفرینی شهری قدس