مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 17:352022-12-24سياسي

طرح شهرجو در آینده ای نزدیک در اصفهان اجرایی می شود


رییس مرکز پژوهش های شورای شهر اصفهان از اجرایی شدن طرح شهرجو تا ماه آینده خبر داد و گفت: این طرح به نوعی شبیه سازی مدیریت شهری برای دانشجویان است و آرمان ما این است که دانشجوهایی که وارد این طرح می شوند مدیران آینده شهری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی نباتی نژاد رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در نشست هم اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری تحت عنوان شهرگاه با اشاره به تغییر ساختار معاونت پژوهشی در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری اظهار کرد: ساختار معاونت پژوهشی را به گونه ای تغییر دادیم که رؤسای دانشگاه ها جزو هیأت امنای این معاونت باشند.

وی خاطرنشان کرد:  از دیگر کارهای انجام شده این بود که با لطف و حمایت شهرداری و با حمایت ویژه دانشگاه ها ایده شهرگاه به طرح تبدیل شد.

نباتی نژاد از راه اندازی پلتفرم باشگاه شهراندیشان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بر این اساس هر زمان، هر یک از اعضای این باشگاه دغدغه و دیدگاهی نسبت به مدیریت شهری داشتند، می توانند بدون واسطه این ایده را منتقل کنند، همچنین خروجی لوایح و دیدگاه های شهرداری نیز به اشتراک گذاشته می شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از دیگر نتایج این جلسات، تشکیل اتاق فکرهای مشترک و یا اختصاص پایان نامه هایی به موضوع مدیریت شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهرجو در آینده ای نزدیک در اصفهان اجرایی می شود

طرح شهرجو در آینده ای نزدیک در اصفهان اجرایی می شود