مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:002022-12-24اقتصادي

دسترنج باغداران مازندران در جیب دلالان/ کشاورزان حمایت شوند


پرتقال باغات مازندران هرسال کام ایرانیان را در فصل زمستان و ایام نوروز شیرین می کند اما باغداران همچنان از از اوضاع نامناسب بازار گلایه دارند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- علیرضا نوری کجوریان: نوبرانه هایی که کام مردمان ایران و جهان را شیرین می کند اما برای باغداران مازندران سودی ندارد.

برداشت پرتقال، یاقوت باغ های مازندران به نیمه رسید و باغداران بخشی از محصول را روانه بازار کردند و حجم زیادی از تولیدات را در انبارهای خانگی و یا سورتینگ ها ذخیره کردند به امید آنکه با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

سود کشاورزان به جیب دلالان می رود باغداران مازندران امسال چوب فراوانی تولید را خوردند و به رغم کیفیت محصول و میزان تولید عالی مرکبات، اما نرخ محصول همچنان بر مدار چهار تا هفت هزار تومان در باغات می چرخد و نه تنها کشاورزان سود نکردند بلکه هزینه هایشان سر به سر تأمین شد.

قرار است نوبرانه های مازندران در شب عید کام ایرانیان را شیرین کند اما هنوز بخشی از طلب سال گذشته باغداران پرداخت نشده است اوضاع باغداری در مازندران هر سال بر همین پاشنه می چرخد؛ یا آفات و سرما لطمه می زند یا دلالان رنج باغدار را افزون می کنند.

امسال هم همانند دیگر سال ها، قرار است نوبرانه های مازندران در شب عید کام ایرانیان را شیرین کند اما هنوز بخشی از طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترنج باغداران مازندران در جیب دلالان/ کشاورزان حمایت شوند

دسترنج باغداران مازندران در جیب دلالان/ کشاورزان حمایت شوند