مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:002022-12-24سياسي

همتی گزارش دهد چه گُلی بر سر مردم زده است


عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی انگیزه های انتخاباتی را عامل تخریب دولت سیزدهم از سوی بانیان وضع موجود دانست و از همتی خواست گزارشی از اقداماتش در دولت دوازدهم در خصوص ارز ترجیحی ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران دولت قبلی و برخی جناح های سیاسی برای وارونه سازی مشکلات باقی مانده از دولت قبل اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود اقتصادی از دولت قبل به ارث رسیده است، باید به کسانی که امروز می کوشند دولت سیزدهم را تخریب کنند، تفهیم شود که وضع موجود را آن ها ایجاد کرده اند.

راستی ادامه داد: باید از آقای همتی به عنوان رییس بانک مرکزی در دولت قبل سؤال شود؛ به عنوان متولی سیاست های ارزی کشور در دولت قبل چه گُلی به سر مردم زده اند، که اکنون مطالبه گر شده اند؟ عده ای با انگیزه های انتخاباتی واقعیت جامعه را وارونه جلوه می دهند وی با بیان اینکه جناح های سیاسی باید به دور از سیاست زدگی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، گفت: عده ای برای جمع آوری چهار رأی واقعیات جامعه را وارونه می کنند، این کار خیانت به مردم و مملکت است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با انتقاد از رویه دولت ها در نقد وضعیت موجود پس از کنار رفتن از قدرت، گفت: دولت های قبلی نباید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی گزارش دهد چه گُلی بر سر مردم زده است

همتی گزارش دهد چه گُلی بر سر مردم زده است