مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:252022-12-24اقتصادي

تصادف خودروهای حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی 70درصد افزایش یافت


جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال 70 درصد در زمینه تصادفات ناشی از قاچاق سوخت و 33 درصد در فوتی های مربوط به آن افزایش داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن شجاعی نسب بعد از ظهر شنبه در قرارگاه قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: در استان قاچاق سازمان یافته وجود ندارد اما مواردی در خصوص قاچاق دام، سوخت، سیگار، پارچه، لوازم خانگی و … انجام شده و پرونده هایی در این باره برای رسیدگی تشکیل شده است.

به گفته وی جا به جایی و خروج دام و طیور از داخل و خارج از استان بدون مجوز و فرآورده های نفتی خارج از سامانه توزیع در چند ماه اخیر از طریق استان های مجاور در جاده های استان به عنوان قاچاق سوخت حمل می شود که سبب پرخطری جاده های استان شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 25 تصادف خودرویی با فوت 35 نفر توسط خودروهای سوخت کش در استان انجام شده است، افزود: بعضی از افراد فوت شده در این تصادفات افرادی بوده اند که قاچاق سوخت انجام می داده اند و برخی دیگر از افراد فوت شده افراد بی گناهی بوده اند که در جاده های استان تردد می کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سه تصادف با 9 فوتی در استان داشته ایم، گفت: امسال 70 درصد در زمینه تصادفات ناشی از قاچاق سوخت و 33 درصد در فوتی های مربوط به آن افزایش داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف خودروهای حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی 70درصد افزایش یافت

تصادف خودروهای حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی 70درصد افزایش یافت