مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:252022-12-24اقتصادي

همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمانشاه به کار خود پایان داد


هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی کرمانشاه، با تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان داد.

- ایسنا/کرمانشاه هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی کرمانشاه، با تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان داد.

کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه در آیین اختتامیه این همایش که عصر امروز(سوم دی) برگزار شد، با بیان اینکه هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد چند خروجی مثبت داشت، گفت: امیدواریم دستاوردهای این همایش را به صورت افزایش بهره وری، رونق تولید، ایجاد اشتغال، ثروت و رفاه برای مردم کرمانشاه شاهد باشیم.

کاشفی با اشاره به میزبانی کرمانشاه در دوره هفتم همایش تعامل صنعت و دانشگاه که طی دو روز اخیر برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد شاهد حضور بیش از 80 مهمان از سراسر کشور و دریافت 200 مقاله بودیم که تعدادی از مقالات منتخب در پنل های تخصصی همایش ارائه شد.

وی تحقق دستاوردهای همایش تعامل صنعت و دانشگاه را نیازمند پیگیری های بعدی دانست که در دستورکار است و اضافه کرد: این همایش چند خروجی مثبت داشت که آن را نسبت به دوره های گذشته متمایز و موفق کرده است.

عضو هیات رییسه اتاق ایران ارائه تجارب و دستاوردهای شش دوره گذشته همایش را یکی از نقاط قوت همایش هفتم اعلام کرد و یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمانشاه به کار خود پایان داد

همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در کرمانشاه به کار خود پایان داد