مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:252022-12-24سياسي

نهضت احیای واحدهای تولیدی در بروجرد در دستور کار قرار گرفته است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهضت احیای واحدهای تولیدی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه مقصودی امروز شنبه در بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه خودرو سازی شهرستان بروجرد با بیان اینکه با برنامه ریزی و اقدامات مجلس شورای اسلامی حرکت رقابتی بین شرکت های خودرو سازی ایجاد شده است، اظهار داشت: امیدواریم به لحاظ قیمت و کیفیت خودور بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره کارخانه خودرو سازی بروجرد و ضرورت حمایت وزارت صمت از آن، عنوان کرد: اشترینان که کارخانه در آن واقع شده یک منطقه محروم و البته با توجه ظرفیت های مختلفی که دارد، مستعد پیشرفت است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مسیر کمک به مردم این منطقه گام برداریم، مردم انتظار دارند که زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه فراهم شود، افزود: از دولت و وزارت صمت می خواهیم که از سرمایه گذار این کارخانه را حمایت کنند.

مقصودی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از سرمایه گذاری در کشور و همچنین استان لرستان، گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی در بروجرد در دستور کار قرار گرفته و استمرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت احیای واحدهای تولیدی در بروجرد در دستور کار قرار گرفته است

نهضت احیای واحدهای تولیدی در بروجرد در دستور کار قرار گرفته است