مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:252022-12-24سياسي

منع تدریس و ممنوع الخروجی رضا اسلامی لغو شد


شعبه 21 دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رسول کوهپایه زاده در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی اینجانب در ارتباط با مجازات تکمیلی موکلم را مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی پذیرفت و رای را نقض کرد و جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داد.

وی افزود: خوشبختانه شعبه 21 دادگاه تجدیدنظر استان تهران در رای صادره، مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی اش را از کشور طی دادنامه قطعی لغو کرد و موکلم می تواند مطابق قانون به فعالیت های علمی خود در دانشگاه ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسلامی به اتهام همکاری با دولت متخاصم امریکا از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به 7 سال حبس محکوم شد که پس از اعتراض و تجدیدنظرخواهی پرونده به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد و محکومیت او از 7 سال به 5 سال کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تدریس و ممنوع الخروجی رضا اسلامی لغو شد

منع تدریس و ممنوع الخروجی رضا اسلامی لغو شد