مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:552022-12-24سياسي

حل مشکل ترافیک و پسماند مهمترین خواسته مردم است


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان اینکه حل مشکل ترافیک و پسماند مهمترین خواسته مردم است، گفت: در حوزه ترافیک بعد 16 ماه هیچ عملکردی نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود عباس نژاد عصر شنبه در شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم حل مشکل ترافیک و پسماند است، افزود: بعد از 16 ماه از حضور بنده در شورا و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شرمنده مردم هستیم و هیچ گونه عملکردی در حوزه ترافیک نداشته ایم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در طول روز با ترافیک بسیار سنگینی در سطح شهر مواجه هستیم، گفت: خروجی عملکرد این کمیسیون، خیابان هایی است که از بار ترافیکی آن هیچ تغییری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته حمل و نقل برای فرهنگ سازی در حوزه ترافیک به 4 مدرسه بسنده می کنیم، ادامه داد: اینگونه حرکات باید در طول سال استمرار داشته باشد.

عباس نژاد با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی سازمان فرهنگی شهرداری آموزش شهروندان از پایه در حوزه پسماند است و شهرداری نیز تقویت ناوگان عمومی را بر عهده دارد، ادامه داد: یک حرکتی در این حوزه انجام داده ایم ولی هنوز این آغاز کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل ترافیک و پسماند مهمترین خواسته مردم است

حل مشکل ترافیک و پسماند مهمترین خواسته مردم است