مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:052022-12-24اجتماعي

500 مدرسه استان بوشهر نمازخانه ندارد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 500 مدرسه استان بوشهر فاقد نمازخانه است و بالغ بر 20 هزار مترمربع فرش سجاده ای نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حقدوست عصر شنبه در مراسم اجلاسیه نماز در بخش بردخون اظهار داشت: امروزه بیشترین و مهمترین نیروی انسانی در همه جای دنیا در اختیار آموزش و پرورش است و مهندسی و طراحی آینده این نظام و انقلاب در همین مدارس توسط دانش آموزان طراحی می شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه گذاری، تربیت است افزود: امروزه معلم پایه گذار تمدن نوین اسلامی است و دانش آموزان به عنوان سفیران پیشرفت تمدن اسلامی خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: عوامل مؤثر در فرایند تربیت خانواده، جامعه نهادهای حاکمیتی و رسانه ها نقش بسزایی دارند.

وی افزود: این سه مقوله باید در کنار آموزش، و پرورش باشند و ما امروز نیازمند به آیندگانی هستیم با ایمان، وفادار، جهادی و با اخلاق.

حقدوست ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ما توانستیم در مقابل بلوغ شرق و غرب اخلاص در نماز حاکم بود و ما باید آثار و برکات معنوی نماز را توجه داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با برگزاری پیش اجلاسیه نماز به دنبال آثار و برکات را در بین ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 مدرسه استان بوشهر نمازخانه ندارد

500 مدرسه استان بوشهر نمازخانه ندارد