مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:052022-12-24ورزشي

مازندران بعد از یک دهه میزبان بالاترین سطح مربیگری آسیا شد


رییس هیأت فوتبال مازندران از میزبانی استان پس از یک دوره از 10 ساله در برگزاری دوره مربیگری A آسیا بالاترین سطح مربیگری قاره کهن با حضور مدرس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در ساری خبر داد.

- رحیم درزی خلردی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دوره آموزش مربیگری درجه A آسیا از روز شنبه به میزبانی هیئت فوتبال مازندران در ساری شروع شد و دراین دوره 24 مربی مازندرانی که پیش ازاین دوره B را پشت سرگذاشته بودند، دراین دوره شرکت دارند.

رییس هیئت فوتبال مازندران ادامه داد: مدرس این دوره آموزشی مرتضی محصص از مدرسان ایرانی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ( FIFA)است که با همراهی علی صنعتگر به عنوان دستیار حضور دارند.

درزی خلردی افزود: آخرین باری که مازندران دوره مربیگری A را میزبانی کرده بیش از 10 سال می گذرد و این دومین میزبانی مازندران است که درحال برگزاری است.

وی، برگزاری دوره مربیگری A درسطح بالای آسیا را برای فوتبال رو به رشد مازندران ارزشمند دانست وتصریح کرد: حضور مربیان جوان درسطح بالای دوره مربیگری آسیا نوید بخش روزهای درخشان را برای فوتبال مازندران خواهد بود.

مدرس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ( FIFA ) در دوره مربیگری آسیا در مازندران گفت: از اینکه بعد از یک دوره، برای آموزش مربیان مازندران در ساری حضور دارم، جای خرسندی است که این موقعیت برای مربیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بعد از یک دهه میزبان بالاترین سطح مربیگری آسیا شد

مازندران بعد از یک دهه میزبان بالاترین سطح مربیگری آسیا شد