مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:052022-12-24بين الملل

عواقب اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، عربستان را مستاصل کرده است


مهدی هاشم زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به تشکیل کابینه دولت جدید رژیم صهیونیستی گفت: - معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: عواقب اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، عربستان را مستاصل و نگران کرده است.

مهدی هاشم زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به تشکیل کابینه دولت جدید رژیم صهیونیستی گفت: تشکیل راست گراترین و به تعبیر دقیق تر افراطی ترین کابینه دولت رژیم جعلی صهیونستی در حالی است که این رژیم دچار چالش انزوا و عدم مشروعیت بیش از پیش در سطح بین المللی است.

وی افزود: نتانیاهو که با احیای معامله قرن و عادی سازی روابط به دنبال کسب وجاهت و نجات از انزوای بین المللی برای کشور در حال افول خود بوده است با روی کارآمدنش، فصل جدیدی در عادی سازی روابط کشور ها با این رژیم را آغاز خواهد کرد.

هاشم زاده با اشاره به عادی سازی روابط چهار کشور امارات، بحرین، مغرب و سودان با اسراییل تصریح کرد: مصاحبه بنیامین نتانیاهو با رسانه رسمی عربستان سعودی در خصوص رابطه این رژیم با ریاض نشان دهنده آن است که پروژه عادی سازی روابط کشور ها با اسراییل در دستور کار نخست وزیر این رژیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، عربستان را مستاصل کرده است

عواقب اعلام رسمی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، عربستان را مستاصل کرده است