مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:252022-12-24سياسي

لزوم تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در رصد آسیب های اجتماعی


سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان اردبیل گفت: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز پروین عصر شنبه در جلسه دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: بهزیستی استان در گسترش و ارتقای برنامه های خود مراقبتی در بین دانش آموزان، دانشجویان و سایر گروه ها با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را دارد.

سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: موضوع آسیب های اجتماعی و روش های مقابله با آن از موضوع های با اهمیتی است که حل آن نیازمند همکاری کلیه ی متولیان در حوزه اجتماعی است.

پروین با بیان اینکه باید برای داشتن ترسیمی از وضعیت آسیب های اجتماعی اطلسی از وضعیت موجود جامعه را ترسیم کنیم، گفت: این امر با تبادل اطلاعات و داده های موجود هر دستگاه مرتبط با موضوع محقق می شود.

وی همچنین به نتایج پژوهش های انجام شده در رابطه با اجرای طرح رصد آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در سال 1400 تعداد 5 هزار و 686 پرسش نامه در 11 شهرستان استان در بین افراد دامنه سنی 15 الی 60 ساله توزیع شد که با کمک تسهیلگران آموزش دیده اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در رصد آسیب های اجتماعی

لزوم تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در رصد آسیب های اجتماعی