مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:252022-12-24سياسي

جهاد امیدآفرینی؛ در دستور کار هیأت های اندیشه ورز


جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شاه کلید مقابله با جنگ همه جانبه دشمن، توجه به فرامین رهبری به ویژه در عرصه جهاد تبیین است و جهاد امیدآفرینی در دستور کار جدی مجمع بسیج و هیأت های اندیشه ورز قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سردار منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در جمع شماری از بسیجیان شهرستان شاهرود اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنج مرحله در بیان نورانی مقام عظمای ولایت تعریف شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پنج مرحله تشکیل تمدن اسلامی است و هم اکنون در مرحله دولت و جامعه اسلامی قرار داریم و باید همه کمک کنند تا اهداف نظام اسلامی محقق شود.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سخنی از مسؤول سیاست خارجی آمریکا عنوان کرد: آنچه در روابط خارجی آمریکا مشهود بوده، این است که آنها سناریوی جنگ آمریکا و ایران را در دستور کار ندارند و فقط هرازگاهی تهدیدهای توخالی را در دنیا مطرح می کنند.

شوقانی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون نیز در حال جنگ با استکبار جهانی در حوزه های مختلف جنگ نرم، علمی، اقتصادی، تحریم، تهدید، تخریب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امیدآفرینی؛ در دستور کار هیأت های اندیشه ورز

جهاد امیدآفرینی؛ در دستور کار هیأت های اندیشه ورز