مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:102022-12-24حوادث

چهار کشته و مصدوم در پی برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان - بیجار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو 405 با آمبولانس در مسیر در زنجان به بیجار 2 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو 405 با آمبولانس در مسیر در زنجان به بیجار 2 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

سیدقاسم موسوی ظهر امروز (3 دی ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژوه 405 با یک دستگاه آمبولانس در کیلومتر 75 جاده زنجان - بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند، گفت: بلافاصله 2 تیم عملیات جاده ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تعداد حادثه دیدگان چهار نفر بودند که متاسفانه راننده آمبولانس و پژو 405 در دم فوت کردند که رهاسازی توسط تیم های عملیاتی هلال احمر انجام شد، ادامه داد: 2 مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

این مسئول با توضیح اینکه برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک به کارگیری شد، افزود: این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب و حامل مادر باردار بود.

موسوی، زمان پایان عملیات را ساعت 12:05 دقیقه بیان کرد و متذکر شد: امدادرسانی با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری، نیروی انتظامی و آتش نشانی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار کشته و مصدوم در پی برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان - بیجار

چهار کشته و مصدوم در پی برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان - بیجار