مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:502022-12-24اجتماعي

تمامی محورهای اصلی البرز باز است


رییس مرکز مدیریت راه های البرز گفت: با وجود بارش شدید برف در استان با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای مواصلاتی اصلی باز بوده و تردد خودرو در جریان است.

- علی شادفر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علی رغم بارش شدید برف در استان با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای مواصلاتی اصلی باز بوده و تردد خودرو در جریان است.

وی افزود: در حال حاضر بارش برف در تمام محورهای البرز ادامه دارد و از بامداد امروز عملیات نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان همزمان با شروع بارش برف توسط نیروهای راهداری در حال انجام است.

رییس مرکز مدیریت راه های البرز تصریح کرد: مرکز مدیریت راه های البرز همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها، از طریق شماره تلفن 141 آماده پاسخگویی به مردم است تا سفری ایمن برای کاربران جاده ای رقم بخورد.

شادفر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان، بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها، از کاربران جاده ای و مسافران خواست تا قبل از سفر از همراه داشتن وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی خودرو مثل زنجیرچرخ اطمینان حاصل کنند و با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی مانع از وقوع تصادفات و سوانح جاده ای شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی محورهای اصلی البرز باز است

تمامی محورهای اصلی البرز باز است