مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:002022-12-24اقتصادي

مجموعه مدیریت استان تمام قد پای کار تسهیل تولید و صادرات است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: هرچیزی که قانون تصویب کرده باشد و به تسهیل کمک کند، در مجموعه مدیریت استان از آن کوتاه نخواهیم آمد.

- ایسنا/قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: هرچیزی که قانون تصویب کرده باشد و به تسهیل کمک کند، در مجموعه مدیریت استان از آن کوتاه نخواهیم آمد.

محسن امیدیان امروز سوم دی ماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به پیشنهاد اداره کل گمرک به عنوان دستگاه حامی صادرات، اظهار کرد: این پیشنهاد مورد تایید و یک اتفاق خوب است.

وی ادامه داد: باید تلاش شود عملیات اجرایی این پیشنهاد در استان قم هرچه بهتر انجام شود تا بتوانیم به نتایج و دستاوردهای لازم برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه اگرچه محدودیت هایی در قانون وجود دارد، مطرح کرد: جلسات ستاد تسهیل نیز در راستای همین محدودیت ها است و به دنبال پیدا کردن راهکارهای مناسب هستیم.

وی اضافه کرد: هرچیزی که قانون تصویب کرده باشد و به تسهیل کمک کند، در مجموعه مدیریت استان از آن کوتاه نخواهیم آمد.

امیدیان با اشاره به اینکه رسالت ما حمایت از تولید و صادرات در استان قم است، عنوان کرد: رویکرد مجموعه مدیریت استان نیز در همین راستا است و در یک سال اخیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مدیریت استان تمام قد پای کار تسهیل تولید و صادرات است

مجموعه مدیریت استان تمام قد پای کار تسهیل تولید و صادرات است