مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:052022-12-24سياسي

30 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در گیلان هستند


استاندار گیلان با اشاره به تعیین تکلیف 98 هزار متقاضی در طرح ملی مسکن گفت: 30 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن گیلان واجد شرایط بهره مندی از مسکن در قالب این طرح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه شورای مسکن گیلان با بیان اینکه برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در حوزه اشتغال و مسکن به صورت جدی دنبال می شود، گفت: از 100 هزار ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن در گیلان، 98 هزار متقاضی تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: 30 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن گیلان واجد شرایط بهره مندی از مسکن در قالب این طرح هستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه 84 درصد از تعهدات حوزه اشتغال محقق شده است، تصریح کرد: به مابقی تعهدات نیز در موعد مقرر عمل می شود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت 8 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت مسکن در گیلان در حال اجرا است، بیان کرد: از این تعداد 7 هزار متقاضی نسبت به پرداخت سهم خود در هزینه اولیه تعیین شده اقدام کرده اند.

عباسی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مربوط به تأمین زمین است، تصریح کرد: تاکنون برای 6 شهر گیلان زمین تأمین نشده که این مشکل باید به سرعت برطرف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ساخت و سازها به زیست بوم هر منطقه توجه شود، عنوان کرد: دستگاه های مرتبط در بافت شهری دغدغه مردم را در موضوع مسکن هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در گیلان هستند

30 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در گیلان هستند