مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:152022-12-24سياسي

امیر سرتیپ هادیان: به برکت انقلاب اسلامی شاهد همدلی ادیان مختلف در ایران هستیم


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: به برکت ظهور شکوهمندانه انقلاب اسلامی، شاهد وحدت و همدلی ادیان مختلف در این آب و خاک هستیم و این توفیقی از جانب خداوند بر ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، به مناسبت فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت مسیح(ع)، با جمعی از کارکنان وظیفه مسیحی دیدار کردند.

امیر هادیان در این دیدار، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت مسیح(ع)، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به برکت ظهور شکوهمندانه انقلاب اسلامی، شاهد وحدت و همدلی ادیان مختلف در این آب و خاک هستیم و این توفیقی از جانب خداوند بر ما است که سیر تعاملی و مسیر رشد ادیان توحیدی پس از انقلاب اسلامی بیش از پیش فراهم شده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، خطاب به کارکنان وظیفه تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید، نزدیکترین مردم به مسلمانان مردمان مسیحی هستند که به لحاظ خلق و خو و رحمی که دارند به آنان نزدیکترند.

آرزوی ما این است که ان شاءالله شما عزیزان در ظل توجهات حضرت مسیح (ع) و مادر بزرگوارشان حضرت مریم(ع) زندگی سرشار از سعادت و خوشبختی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ هادیان: به برکت انقلاب اسلامی شاهد همدلی ادیان مختلف در ایران هستیم

امیر سرتیپ هادیان: به برکت انقلاب اسلامی شاهد همدلی ادیان مختلف در ایران هستیم