مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:402022-12-24اجتماعي

تحصیل 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از تحصیل 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز سراسر کشور در مدارس غیردولتی، یک میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدارس هیأت امنایی و 230 هزار دانش آموز در مدارس مناطق آزاد تجاری در حال تحصیل هستند؛ همچنین بیش از یک میلیون و صد فراگیر در مراکز غیردولتی، مهارت های مختلف را می آموزند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بیش از دوازده سال از تصویب سند تحول بنیادین می گذرد اما در سال های گذشته، اجرای این سند مورد غفلت قرار گرفته بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم با ایجاد قرارگاه، این سند راهبردی در مسیر اجرای صحیح قرار گرفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید با هم اندیشی، هم افزایی و هم گرایی، زمینه را برای اجرای سند تحول بنیادین و انجام فعالیت های اساسی تربیتی و آموزشی برای پرورش نسل آینده کشور فراهم سازیم.

وی با اشاره به تأکید مستمر مقام معظم رهبری برای اجرای دقیق سند تحول بنیادین، گفت: شرط تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی، اولویت قرار گرفتن اجرای سند تحول بنیادین، رفع موانع و فراهم سازی زمینه مشارکت همه ذی نفعان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی

تحصیل 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی