مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 22:402022-12-24سياسي

سردار سلیمانی همه دسیسه های دشمن را ناکام گذاشت


امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برای همه و در همه اعصار اسوه و الگو است گفت: سردار سلیمانی همه دسیسه های دمشن را ناکام گذاشت.

- گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برای همه و در همه اعصار اسوه و الگو است گفت: سردار سلیمانی همه دسیسه های دمشن را ناکام گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: برنامه های ارزشمند و متنوعی ویژه این ایام در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که باید با حضور باشکوه در این مراسم ها از این برنامه های معنوی حداکثر بهره را ببریم.

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی گناوه افزود: در ایام فاطمیه نباید تنها به برگزاری مراسم بسنده شود بلکه باید از حضرت زهرا (س) در زندگی الگو بگیریم و شیوه و سبک زندگی آن حضرت را به عنوان اسوه و سرمشق در زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه و در همه اعصار اسوه و الگو است گفت: امروز راه برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی اقتدا به حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی ادامه داد: اینکه امروز عده ای به نظام و جامعه اسلامی دهن کجی می کنند به دلیل آن است که ما نتوانستیم سبک زندگی حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی همه دسیسه های دشمن را ناکام گذاشت

سردار سلیمانی همه دسیسه های دشمن را ناکام گذاشت