مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 22:402022-12-24بين الملل

2 شهید و 7 زخمی در حمله ائتلاف سعودی به صعده یمن


منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن 9 نفر در حمله ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه خبری المیادین از شهادت و زخمی شدن چند نفر در حمله ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، یک منبع بیمارستانی به المیادین گفت که در پی بمباران مناطق منبه و شدا در استان صعده واقع در شمال یمن 2 غیرنظامی شهید و 7 تن دیگر از جمله یک مهاجر اتیوپیایی زخمی شدند.

مناطق مرزی یمن به صورت مکرر مورد بمباران توپخانه ای و موشکی ائتلاف سعودی قرار می گیرد که موجب وارد آمدن خسارات سنگین به منازل و دارایی های شهروندان یمنی شده است.

لازم به ذکر است که عربستان از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

این کشورها پس از 7 سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آن ها مجبور به پذیرش آتش بس شدند.

آتش بس یمن که بارها از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شده است، به دنبال رایزنی های سازمان ملل متحد پیش از این یک بار تمدید شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهید و 7 زخمی در حمله ائتلاف سعودی به صعده یمن

2 شهید و 7 زخمی در حمله ائتلاف سعودی به صعده یمن