مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 22:502022-12-24حوادث

درگیری با مادرزن!


هنوز بیشتر از یک سال از ترک اعتیاد همسرم نگذشته است که او نه تنها با بهانه جویی های بی ربط، مرا تحقیر می کند و زیر مشت و لگد می گیرد بلکه اکنون مادر و ناپدری ام را کتک می زند و ادعا می کند که قصد دارد با دختری در شأن خانوادگی خودش ازدواج کند و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 22 ساله که برای رهایی از شرایط اسفبار زندگی اش به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد پناه آورده بود، درباره ماجرای ازدواجش با جوانی شیشه ای گفت: روزی که برای اولین بار کیف مدرسه را برداشتم و راهی کلاس اول ابتدایی شدم تلخ ترین روز زندگی ام بود؛ چرا که وقتی از مدرسه به خانه آمدم مادرم مرا در آغوش گرفت و گریه کنان برایم تنقلات خرید.

آن روز برادر بزرگ ترم گفت: پدرمان دیگر به خانه نمی آید و برایم معنای طلاق را توضیح داد.

اگرچه چیزی از حرف های برادرم نمی فهمیدم، اما در همان عالم کودکی متوجه شدم که از این پس باید فقط با مادرم زندگی کنیم! خلاصه روزهای سختی را می گذراندیم تا این که مادرم با مرد دیگری ازدواج کرد که او نیز یک دختر و پسر داشت و من که حالا به ناپدری عمو می گفتم صاحب یک خواهر و برادر ناتنی هم شدم! آرام آرام روی سعادت را می دیدم؛ چرا که عموبهرام مردی مهربان بود و هیچ تفاوتی بین ما و فرزندان خودش نمی گذاشت و در واقع جای پدرم را پر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری با مادرزن!

درگیری با مادرزن!