مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 23:152022-12-24ورزشي

سرمربی شاهین کرمانشاه: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند


تیم شاهین کرمانشاه در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تیم صدرنشین اسپیناس زنجان را در خانه اش با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.

  - منصور محمودی سرمربی تیم شاهین کرمانشاه، امروز(سوم دی) پس از پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، عملکرد بازیکنانش در برابر حریف زنجانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با وجود مشکلات زیادی که در زنجان داشتیم و میزبانی خوب نبود، اما خوشبختانه بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: هوای برفی و سالن بسیار سرد محل برگزاری مسابقه کمی کار را برای بازیکنان ما دشوار کرد، با این وجود عملکرد فوق العاده ای داشتیم.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه برای پیروزی در این دیدار تیم حریف را کاملا آنالیز کرده بودیم، اظهار کرد: طی سالهای گذشته هم با تیم اسپیناس بازی کرده بودیم، لذا تا حدودی از تیم شناخت داشتیم و از طرفی آنها را کاملا آنالیز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه تیم اسپیناس در دو هفته اول رقابت های لیگ برابر حریفانش پیروز شده و صدرنشین گروه بود، اما بازیکنان ما با یک بازی خوب تیمی و همدل این تیم را شکست دادند.

محمودی که تیمش هر دو بازی اول خود را در این فصل لیگ برابر حریفان واگذار کرده، ادامه داد: بدشانسی و ناداوری ها از جمله علل دو شکست قبلی تیم ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی شاهین کرمانشاه: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند

سرمربی شاهین کرمانشاه: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند