مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 23:202022-12-24ورزشي

اعلام حمایت استاندار خراسان رضوی از ورزش جانبازان و معلولان


استاندار خراسان رضوی در جلسه ای با اعضاء هیات جانبازان و معلولین استان، وعده داد حمایت از این هیات ورزشی بیشتر خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در جلسه ای با اعضاء هیات جانبازان و معلولین استان، وعده داد حمایت از این هیات ورزشی بیشتر خواهد شد.

یعقوبعلی نظری در ملاقات با اعضاء هیات رییسه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی در دفتر استانداری اظهار کرد: استانداری خراسان رضوی برای هرگونه همکاری با جامعه ورزش جانبازان و معلولان آمادگی کامل دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نیازهای ورزشکاران دارای معلولیت اضافه کرد: باید کارشناسان امر این نیاز را شناسایی کنند و با ارائه پیشنهادات منطقی از ظرفیت موجود استفاده کنیم.

همچنین لازم است با بررسی امکانات و نیز پروژه های ناتمام ورزشی این افتخارآفرینان را حمایت کنیم.

نظری در این جلسه بر اراده و برنامه ریزی جدی در این زمینه صحه گذاشت و آمادگی استانداری را برای انجام تصمیمات منطقی و زودبازده اعلام نمود.

مصطفی صفایی، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی نیز گزارش عملکرد سال های 1400 و سال جاری را ارائه و از استاندار خواستار حمایت در واگذاری مجموعه ورزشی 15 خرداد به هیات استان شد و بر ابلاغ مجدد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت استاندار خراسان رضوی از ورزش جانبازان و معلولان

اعلام حمایت استاندار خراسان رضوی از ورزش جانبازان و معلولان