مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 23:452022-12-24سياسي

دستاوردهای نظام تبیین شود/ در مسیر شهدا گام برداریم


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: دستاوردهای نظام تبیین و در مسیری که شهدا ترسیم کرده اند گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی قدرتی شامگاه شنبه در مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثارالله مسجد امیرالمومنین شهر پلدختر، با گرامی داشت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدای گمنام همانند قبر حضرت زهرا (س) گمنام اند در حالی که در اصل و باطن امر خوشنام هستند و اکنون در این ایام در خدمت شهدا بودن برای همه ما افتخار است.

وی، افزود: شهدا رفتند تا عفاف و حجاب فاطمی و چادر زنان حفظ شود و با ایثار و شهادت از جان شیرین خود گذشتند تا امروز فرزندان ما صدای چکمه و پوتین دشمن را بالای سر خود احساس نکنند.

در مسیری که شهدا ترسیم کردند گام برداریم مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: شهدا با احساس تکلیف و وظیفه در برابر ولی فقیه زمان خود برای دفاع از اسلام، مکتب، ولایت و این مرز و بوم رفتند و وظیفه و تکلیف ما امروز این است که پشت سر شهدا و دنبال رو آنها در اطاعت از امر ولی زمان خود باشیم.

حجت الاسلام قدرتی، افزود: شهدا زمان شناس بودند و مسیر را برای همه ما روشن کردند اما اکنون باید بدانیم ولی و امام جامعه از ما چه می خواهد و آن را عملیاتی کنیم و در این راستا هر فردی در هر که کسوتی که باشد باید به این تکلیف عمل کند و در راه و مسیری که شهدا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام تبیین شود/ در مسیر شهدا گام برداریم

دستاوردهای نظام تبیین شود/ در مسیر شهدا گام برداریم