مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 00:052022-12-24سياسي

آیا لازم است بنیاد شهید وزارتخانه شود تا مطالباتش را پیگیری کند؟


با بررسی مواردی مانند تخصیص خودرو به ایثارگران به نظر می رسد اجرا نشدن قانون به علت نداشتن اختیارات در بنیاد شهید نیست؛ بلکه ایرادات قانونی وجود دارد که باید توسط مجلس پیگیری و اصلاح شود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت ـ زهرا بختیاری: هفته گذشته، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: به تازگی در این کمیسیون موضوع تبدیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به سازمانی عالی با حضور رییس و معاونان این بنیاد بررسی شده و از آنجا که سیاست های کلی نظام در این حوزه حدود 12 سال ابلاغ شده و قوانین بر زمین مانده ترویجی و تکلیفی دستگاه ها در امور ایثارگران بسیار زیاد است از دولت می خواهیم هر چه سریع تر در این باره لایحه ای به مجلس تقدیم کند.

چرا مقام معظم رهبری با تغییر جایگاه بنیاد شهید و امورایثارگران مخالفت کردند؟ شنیدن این خبر، ذهن خواننده را به مطلبی سوق می دهد که پیش از این در خصوص تبدیل شدن بنیاد شهید به وزارتخانه مطرح بود.

سال 97 مهدی ایزدی، معاون وقت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در نشست خبری اعلام کرد: مقام معظم رهبری با تبدیل شدن بنیاد به وزارتخانه مخالف هستند و علت این موضوع هم این است که چنانچه بنیادی وزارتخانه شود، دیگر نمی توان از اموال زیر نظر مقام معظم رهبری برای مساعدت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا لازم است بنیاد شهید وزارتخانه شود تا مطالباتش را پیگیری کند؟

آیا لازم است بنیاد شهید وزارتخانه شود تا مطالباتش را پیگیری کند؟