مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 00:402022-12-24حوادث

زندانی فراری در سمنان دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک زندانی فراری در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در نشستی انتظامی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد یک زندانی فراری در یکی از محله های سمنان و اقدام وی به خرده فروشی مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم فراری به صورت دائم در حال نقل مکان بود، یافتن ردی از وی را وارد مرحله پیچیده ای می کرد تا اینکه مأموران با انجام تحقیقات گسترده مخفی گاه وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بیان کرد: متهم که به اتهام نگهداری، حمل و توزیع مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده بود و پس از صدور حکم قضایی دوران محکومیت خود را می گذراند، پس از طی زمان مرخصی دیگر بازنگشته و متواری بود.

ناکینی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به مأموران اطلاعات دهند.

دستگیری خرده فروش مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان سمنان همچنین از دستگیری یک خرده فروش سابقه دار مواد مخدر توسط مأموران کلانتری 12 و یگان امداد شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانی فراری در سمنان دستگیر شد

زندانی فراری در سمنان دستگیر شد