مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 00:452022-12-24اقتصادي

روند خودکشی در سطح استان همدان روبه کاهش است


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: آمارها نشان داده که آمار خودکشی استان درحال حاضر فزاینده نیست و حالت ایستایی با مقداری کاهش روبروست اما پدیده خودکشی هرگز از بین نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا فریدونیشنبه در جلسه کمیته اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان رزن با اشاره به پدیده خودکشی عنوان کرد: خودکشی پدیده ای جهانی است، در آمریکا دهمین علت مرگ، خودکشی است و هر ساله یک ملیون نفر در دنیا به علت خودکشی می میرند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه ایران در این زمینه اگرچه رتبه یکصد و 28 است اما باید بدانیم که یک مورد خودکشی هم زیاد است، از پیامدها و آثار روانی، اجتماعی و اقتصادی خودکشی در سطح جامعه سخن گفت.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان به آمار خودکشی طی سال های اخیر در سطح شهرستان رزن نیز پرداخت و افزود: شهرستان رزن در سطح استان همدان در خصوص خودکشی وضع نامساعدی ندارد اما باید نسبت به خودکشی حساس باشد و در این زمینه و باید دستگاه های اجرایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت کمک حال بهزیستی و فرمانداری باشند.

این مسئول به اختلالات روانی و بیماری های روانی مانند خودشیفتگی و اثرات آن بر افزایش خودکشی اشاره کرد و افزود: اختلافات خانوادگی یکی از اصلی ترین دلایل خودکشی است بدین ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند خودکشی در سطح استان همدان روبه کاهش است

روند خودکشی در سطح استان همدان روبه کاهش است