مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 00:452022-12-24فرهنگي

حرف های سانسور شده سینما که هیجانی در خیابان ها پخش می شود


تهیه کننده «آژانس شیشه ای» با مرور برخی مشکلاتی که حین ساخت این فیلم سینمایی وجود داشت، معتقد است:  بخش زیادی از حرف ها و دغدغه هایی که فیلمسازهای اندیشمند دنبالش بودند تا فیلم آن را بسازند و جامعه را مطلع کنند به دلیل آنکه جلوی آن ها گرفته شد الان به .

- تهیه کننده آژانس شیشه ای با مرور برخی مشکلاتی که حین ساخت این فیلم سینمایی وجود داشت، معتقد است:  بخش زیادی از حرف ها و دغدغه هایی که فیلمسازهای اندیشمند دنبالش بودند تا فیلم آن را بسازند و جامعه را مطلع کنند به دلیل آنکه جلوی آن ها گرفته شد الان به شکل هیجانی و کاذب در کف خیابان پخش شده است.

در یکی دو هفته گذشته با انتشار چند گزارش و مصاحبه برخی دلایل کمرنگ شدن فیلم های سیاسی و منتقدانه در سینمای ایران بررسی شد و حالا مهدی کریمی که تهیه کنندگی فیلم آژانس شیشه ای ، رنگ خدا ، پاداش ، روبان قرمز و مهر مادری را هم در کارنامه خود دارد در گفت وگویی با ایسنا به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداخت.

پیش تر سید جمال ساداتیان - تهیه کننده فیلم به رنگ ارغوان - گفته بود: اگر در فیلم های سیاسی - اجتماعی بتوانیم بخشی از حرف های جامعه را بگوییم، به نظرم در شرایط جامعه بی تأثیر نیست، ضمن اینکه مردم دوست دارند جدا از اینکه حرف دل آن ها زده می شود، جایی هم کاری اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های سانسور شده سینما که هیجانی در خیابان ها پخش می شود

حرف های سانسور شده سینما که هیجانی در خیابان ها پخش می شود