مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:052022-12-25اقتصادي

6 هزار فقره پروانه در بافت های فرسوده گلستان صادر خواهد شد


بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری تا پایان سال برای 6 هزار واحد مسکونی در بافت ناکارآمد شهری گلستان پروانه صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ملک شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار اظهارکرد: تاکنون دو هزار و 808 هکتار بافت ناکارآمد شهری با جمعیتی بالغ بر 302 هزار نفر در استان شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: از این میزان دو هزار هکتار بافت فرسوده با جمعیت 218 هزار و 726 نفر، 476 هکتار سکونتگاه غیررسمی با جمعیت 57 هزار و 215 نفر و 332 هکتار تاریخی با جمعیت 26 هزار و 953 نفر بافت ناکارآمد شهری استان گلستان را تشکیل می دهد.

وی گفت: گلستان دو هزار و 808 هکتار بافت ناکارآمد و فرسوده شهری و سکونتگاه های غیررسمی دارد که طبق برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری برای 6 هزار واحد مسکونی در این بافت ها تا پایان سال توسط شهرداری های استان پروانه صادر خواهد شد.

ملک ادامه داد: سهم استان گلستان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای بازآفرینی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری 50 میلیارد تومان بوده که در صدد انعقاد تفاهم نامه ای با این رویکرد با شهرداری های گرگان و گنبد کاووس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار فقره پروانه در بافت های فرسوده گلستان صادر خواهد شد

6 هزار فقره پروانه در بافت های فرسوده گلستان صادر خواهد شد