مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:102022-12-25سياسي

جنگ ترکیبی دشمن علیه دولت سیزدهم در تاریخ بشریت بی نظیر است


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جنگ ترکیبی که دشمن علیه دولت ها به کار گرفته در مقطع کنونی و در تاریخ بشریت بی سابقه است و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: ما باید از اتفاقات سه ماه گذشته درس عبرت بگیریم هر چند که امنیت و آرامش در استان اردبیل در مقایسه با سایر استان ها به مراتب بیشتر و بهتر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنان عده ای به ساختار ادارات و نظام بروکراسی کشور احساس تعلق نمی کنند و از فرآیندهای پیچیده در این بستر گله مند هستند که گاه این پیچیدگی بروکراسی خدمت رسانی را دشوار و نارضایتی مردم را زمینه ساز شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما وظیفه ای جز خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع نداریم و شایسته است به خواسته های به حق آنها توجه شده تا ما رضایتمندی واقعی آنها را شاهد باشیم.

قاسمیان با انتقاد از نگاه برخی ادارات به مردم به جای تکریم و جلب رضایتمندی آنها افزود: برخی ادارات نگاه از بالا به پایین به مردم دارند که خود نارضایتی ها را چندین برابر کرده در حالی که دستگاه های اجرایی باید در نقطه تماس ادارات با مردم خوش اخلاق ترین و بهترین نیروهای خود را به کار بگیرند تا حرکت برخی کارکنان اسبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی دشمن علیه دولت سیزدهم در تاریخ بشریت بی نظیر است

جنگ ترکیبی دشمن علیه دولت سیزدهم در تاریخ بشریت بی نظیر است