مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:102022-12-25سياسي

تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر در اولویت قرار گیرد


نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی: تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر در اولویت قرار گیرد ایسنا/زنجان نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (3 دی ماه) در آیین کلنگ زنی آموزشگاه 9 کلاسه خیریه شرکت سانا عایق ابهر، با اشاره به جایگاه انفاق در دین مبین اسلام، عنوان کرد: به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم انفاق و انجام کارهای خیر مانند مدرسه سازی موجب افزایش مال و برکت آن خواهد شد.

وی با بیان اینکه ذات انفاق به گونه ای است که نه تنها باعث حل مشکلات عموم مردم می شود بلکه موجب کثرت مال انفاق کننده نیز خواهد شد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه در حل بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتناعی تاثیرگذار است.

نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از خیران، تاکید کرد: وظیفه مسئولان تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر در اولویت قرار گیرد

تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر در اولویت قرار گیرد