مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:452022-12-25اقتصادي

یک میلیون نفر در صنعت پوشاک کشور اشتغال دارند


مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت گفت: حدود یک میلیون نفر در حوزه صنعت پوشاک و واحدهای صنفی و توزیعی این بخش مشغول به کار هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت گفت: 700 مجموعه تولید کننده پوشاک و 300 هزار واحد صنفی و توزیعی فعالیت دارند.

محسن گرجی سوم دی ماه در حاشیه بازدید از شرکت زاگرس پوش شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه صنعت پوشاک یک صنعت اشتغال آفرین با حداقل سرمایه است، اظهار کرد: در کشور 700 مجموعه تولید کننده پوشاک و 300 هزار واحد صنفی و توزیعی فعالیت دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد بازارهای صادراتی و همچنین حمایت از واحدهای کوچک برای رسیدن به تولید انبوه، عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های در دستور کار مبارزه با قاچاق پوشاک است.

گرجی با بیان اینکه سالانه حدود یک میلیارد دلار قاچاق پوشاک در کشور داریم، افزود: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی پوشاک، تأمین مالی زنجیره ای، اعطای کارت های اعتباری خرید، پرداخت تسهیلات تبصره 18 و بازسازی و نوسازی از دیگر برنامه های در دستور کار وزارت صمت است.

مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت افزود: در کشور حدود یک میلیون نفر در حوزه صنعت پوشاک و واحدهای صنفی و توزیعی مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون نفر در صنعت پوشاک کشور اشتغال دارند

یک میلیون نفر در صنعت پوشاک کشور اشتغال دارند