مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:452022-12-25اقتصادي

فزایش فروشگاه های مجاز صنایع دستی استان سمنان به 6 واحد


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از افزایش فروشگاه های مجاز فروش صنایع دستی این استان به 6 واحد خبر داد و گفت: - با صدور مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع دستی در شهرستان سمنان، تعداد فروشگاه های مجاز صنایع دستی سمنان به 2 باب افزایش یافت.

سمانه سلطانی پور شامگاه گذشته ببااعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی از سوی وزارتخانه میراث، گردشگری و صنایع دستی و واگذاری آن به استان ها و با استناد به بند پ و تبصره یک ماده سه قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی مصوب مجلس شورای اسلامی، مجوز فعالیت این فروشگاه در سمنان صادر شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: مجوز این فروشگاه در شهر سمنان صادرشده و بر این اساس تعداد فروشگاه های مجاز صنایع دستی در استان سمنان به 6 باب رسید.

سلطانی پور افزود: تمامی فروشگاه های صنایع دستی فعال دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه های صنفی مختلف استان می توانند با مراجعه به حوزه معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی با ارائه مدارک لازم از این امتیاز بهره مند شده و با دریافت مجوز فروشگاه صنایع دستی، مشمول قانون حمایت از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فزایش فروشگاه های مجاز صنایع دستی استان سمنان به 6 واحد

فزایش فروشگاه های مجاز صنایع دستی استان سمنان به 6 واحد