مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:552022-12-25اقتصادي

کاهش چشمگیر عوارض کشاورزی در هرمزگان


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه به بیش از 70هکتار در شهرستان میناب افزایش یافت، گفت : با پیگیری های صورت گرفته پرداخت عوارض کشاورزان از 12درصد به نیم درصد کاهش یافت.

- عباس مویدی صبح امروز (4 دی ماه) در حاشیه بازدید از زمین های کشاورزی شهرستان میناب با اشاره به ظرفیت های عظیم این شهرستان اظهار کرد: شهرستان میناب به عنوان یکی از مهمترین قطب های کشاورزی استان و حتی جنوب کشور نقش بسزایی در تولید و اشتغال هرمزگان ایفا می کند.

وی ویژگی های خاص زراعی میناب را در کشور مثال زدنی دانست و افزود: طرح 2هزار هکتاری بخش مرکزی میناب که براساس تعهدات سازمان جهاد کشاورزی با تلاش و همت همکاران در دست اقدام است، تا پایان سال جاری با هدف حمایت از تلاشگران عرصه کشاورزی و توسعه این صنعت به اتمام خواهید رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان یادآور شد: در شاخه شمالی شهرستان نیز با حمایت هاو پیگیری های صورت گرفته با پیشرف مناسبی مواجه هستیم که نشان از حرکت های خوبی در سطح شهرستان است.

مویدی ادامه داد: در حوزه باغات شهرستان نیز بر اساس الگوی کشت همکاری های لازم جهت اصلاح فرهنگ و رویه و با توسعه شیوه های آبیاری نوین، بطور جدی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر عوارض کشاورزی در هرمزگان

کاهش چشمگیر عوارض کشاورزی در هرمزگان