مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:002022-12-25سياسي

ریل زمان ...


بگشا چترت را بر گستره دانایی و نم باران! که دو دو زدن های مردمک جان، خطوط این قطار افسار گسیخته بر ریل زمان را در خواب سوزنبان و تنهایی دشت بە سلابە خواهد کشید! - ایسنا/کردستان بگشا چترت را بر گستره دانایی و نم باران! که دو دو زدن های مردمک جان، خطوط این قطار افسار گسیخته بر ریل زمان را در خواب سوزنبان و تنهایی دشت بە سلابە خواهد کشید! شبنم حسینی، کارشناس ادبیات و مدرس زبان کردی در مورد دوستی می گوید: درهای زیادی برای ورود و خروج به مکان، زمان و موقعیت های مختلف وجود دارد، اما در دوستی، دری است که همواره مهیای آزمایش و جواب گوی هر گونه واکنشی می باشد.

وی می گوید: سلامی از سر تسلیم و ارادتی از ته قلب، نه تنها آرامش روح و تسکین روان است! که اعتبار شخصیت و پله اجتماعی انسانیت است، گاهی، نگاهی چنان ناخودآگاه انسان را منقلب می کند که قلم از انکار وجود واژه دوست مایوس می شود.

دوست کسی است که نمی توانی نادیده اش بگیری! در ضمیر پنهان هر انسان دروازه های نامریی کلمات، کلیددار نهانخانه اندیشه های دوست ناکند.

دوست فراتر از اندیشه ای است که دچار روزمرگی شود.

حسینی، با اشاره به گذشته خود و دوران دانش آموزیش می گوید: تمام خاطراتم خلاصه می شود در تو/ تو ای همراز آغازین تو ای یار دبستانی/ نمی دانی که بعد از تو چه می ماند برای من/ من و لب را گزیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل زمان ...

ریل زمان ...