مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:052022-12-25سياسي

300 پست سازمانی جهاد کشاورزی استان سمنان خالی است


معاون منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به خالی بودن حدود 300 پست سازمانی در ادارات جهاد کشاورزی این استان گفت: نگاه جدید به نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمید عرب، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در جلسه تخصصی مدیران امور اداری سازمان های استانی جهاد کشاورزی که در سالن جلسات شهید شاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به موضوعات مرتبط با حقوق و معیشت کارکنان می تواند پایه و اساس اسناد انگیزه سازمانی باشد.

وی با اشاره به رویکرد ایجاد شده در وزارت جهاد کشاورزی در زمینه توجه به نیروی انسانی بیان کرد: توجه به نیروی انسانی اداری که مجری سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور هستند، در کنار توجه ویژه به بهره برداران بخش کشاورزی می تواند آینده بهتری را برای این حوزه رقم بزند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: اگر بخواهیم در بخش کشاورزی به موفقیت و خودکفایی دست یابیم؛ نیازمند توجه به کارکنان و نیروی انسانی فعال در این بخش هستیم.

عرب خدمت در راستای افزایش تولید محصولات بخش کشاورزی را هدف و رسالت مهم کارکنان جهاد کشاورزی در سراسر کشور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 پست سازمانی جهاد کشاورزی استان سمنان خالی است

300 پست سازمانی جهاد کشاورزی استان سمنان خالی است