مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:052022-12-25اقتصادي

بی مهری مسکن مهر در شهرک بلکوی یاسوج پس از 12سال


بی مهری های مسکن مهر و سردرگمی ساکنانش همچنان در شهرک بلکوی یاسوج ادامه دارد حدود 70 خانه مسکن مهر در این شهرک همچنان بلاتکلیف رها شده و صاحبان این خانه ها در شرایط اقتصادی و تورم کنونی مستاجر و بی سرپناه هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بی مهری های مسکن مهر و سردرگمی ساکنانش همچنان در شهرک "بلکوی" یاسوج ادامه دارد حدود 70 خانه مسکن مهر در این شهرک همچنان بلاتکلیف رها شده و صاحبان این خانه ها در شرایط اقتصادی و تورم کنونی مستاجر و بی سرپناه هستند.

احداث مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد قصه پر غصه ای دارد، پروژه مسکن مهر شهرک بلکو در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این امر مستثنی نبوده و با وجود گذشت 12 سال از شروع عملیات احداث، نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده و پیگیری های مکرر متقاضیان نیز تاکنون دردی را دوا نکرده است و هر چه به متولیان مربوطه و مسئولان استان مراجعه می کنیم قول امروز و فردا به ما می دهند.

قرار بود این واحدهای مسکن مهر یک سال بعد از شروع عملیات احداث، تکمیل و در اختیار مردم و صاحبان آنها قرار گیرند و حتی تمام هزینه این واحدها را از مردم دریافت کردند، اما تاکنون واحدی تحویل داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری مسکن مهر در شهرک بلکوی یاسوج پس از 12سال

بی مهری مسکن مهر در شهرک بلکوی یاسوج پس از 12سال