مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:102022-12-25سياسي

توسعه زیرساخت های فرهنگی در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید همزمان با توجه به مسایل اجتماعی و معیشتی در مناطق مختلف بویژه حاشیه و محروم، - توسعه زیرساخت های فرهنگی را مد نظر داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ابراهیمی عصر شنبه در جلسه شنبه های محرومیت زدایی با بیان اینکه از جلسات بعدی به بحث مربوط به وظایف و اقدامات نهادهای فرهنگی هم باید پرداخته شود، افزود: دستور استاندار آذربایجان غربی بر این است که در مناطق محروم و حاشیه شهرها همزمان با مسائل معیشتی و بحث های زیرساختی، به مسائل فرهنگی هم پرداخته شود.

وی اظهار کرد: اصل طرح شنبه های محرومیت زدایی که چند ماهی است در استان و شهر ارومیه اجرا شده پرداختن به بحث زیرساخت ها و انجام کارهای لازم برای تسریع در خدمات رسانی به مردم ساکن در مناطق کم برخوردار شهرهای مختلف است.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این اقدام از کوی سالار از محلات کم برخوردار ارومیه و با حضور مستقیم استاندار آذربایجان غرب شروع شده و پس از آن در محله کشتارگاه، اسلام آباد و دیگر مناطق محروم و حاشیه این شهر ادامه یافته تا با رفع نواقص و محرومیت های زیرساختی اقدامات لازم در جهت بهبود شرایط زندگی در این محلات انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های فرهنگی در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد

توسعه زیرساخت های فرهنگی در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد