مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:152022-12-25دانش

نماینده: تحصیل در دانشگاه های ایران برای دختران افغانستانی فراهم شود


نکته بعدی استفاده از دیپلماسی برای این است که طالبان متقاعد شود تا این تصمیم را لغو کند و به هر حال جای دیپلماسی در این موضوع حتما باز است و وجود دارد و یک اولویت خواهد بود.

- نکته بعدی استفاده از دیپلماسی برای این است که طالبان متقاعد شود تا این تصمیم را لغو کند و به هر حال جای دیپلماسی در این موضوع حتما باز است و وجود دارد و یک اولویت خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل تحصیل در اسلام جنسیتی نیست و ربطی به جنسیت ندارد، در رابطه با فراهم کردن امکان آموزش دختران دانشجوی افغانستانی در کشورمان گفت: تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی، غیر دولتی و دانشگاه آزاد گزینه هایی است که می تواند جزء گزینه های اصلی برای ادامه تحصیل این دانشجویان باشد.

  مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با آموزش دختران افغان محروم از تحصیل در ایران بیان کرد: در بحث آموزش و سوادآموزی آنچه که ما در آموزه های دینی مان داریم تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و مهم این است که آن حدود شرعی که خداوند متعال مشخص کرده رعایت شود.

  محدودیت تحصیل بانوان با موازین شرعی و متون دینی اسلام همخوانی ندارد   وی با بیان اینکه اصل اینکه طالبان یا هر کسی دیگری بخواهد تحصیلات بانوان را به طور مطلق محدود کند با موازین شرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده: تحصیل در دانشگاه های ایران برای دختران افغانستانی فراهم شود

نماینده: تحصیل در دانشگاه های ایران برای دختران افغانستانی فراهم شود