مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:352022-12-25اقتصادي

گران فروشان شب یلدا در هرمزگان نقره داغ شدند


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا 68 مورد پرونده تخلف توسط بازرسان این سازمان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: دو هزار و 356 مورد بازرسی در طرح نظارتی ویژه شب یلدا در هرمزگان صورت گرفته است.

وی افزود: رصد این بازرسی ها با اولویت رصد وضع بازار کالا به ویژه کالاهای اولویت دار شامل آجیل، شیرینی، میوه و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح نظارتی صورت گرفته است.

پیروی منش خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده ، 68 مورد پرونده تخلف به ارزش 6 میلیارد و 565 میلیون ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

پیروی منش با اشاره به همراهی مردم در طرح نظارتی مذکور عنوان کرد: در این مدت هم استانی ها 76 مورد از شکایات خود را بصورت تلفنی در سامانه 124 ثبت نموده اند که عمده این تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشان شب یلدا در هرمزگان نقره داغ شدند

گران فروشان شب یلدا در هرمزگان نقره داغ شدند